سلام برنامه نظافت در کرج

لابیاپلاستی
دکتر فرهانه امینی
متخصص زنان،زایمان و زیبایی زنان-تهران

عمل کوچک کردن لب های کوچک آلت تناسلی که با بیحسی انجام میشود.
نتیجه بسیار عالی با حداقل عوارض دارد.
بزرگ شدن لب های کوچک آلت تناسلی علل متفاوتی دارد:
بارداری،ژنتیک،حساسیت و علل هورمونی
تنها راه اصلاح آن جراحی هست.
امروزه بیشتر جراحی با لیزر انجام میشود.
در گذشته های نه چندان دور که هنوز علم پزشکی به اندازه امروز پیشرفت نکرده بود، بسیاری از انسانها اگر مشکلی در ظاهر و اعضای بدن خود داشتند مجبور بودند تا آخر عمر با آن کنار بیایند.

👩‍⚕️👩‍⚕️اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان بسیاری از مشکلات جسمی و حتی جنسی را با استفاده از عملهای زیبایی درمان کرد. یکی از پرتقاضاترین عملهای زیبایی که این روزها در بین خانمها رواج دارد، عمل زیبایی واژن است

ریسک فاکتور های انکار ناپذیر بعد هر نوع عمل جراحی می باشند. با توجه به حساسیت فوق العاده بالای ناحیه تناسلی، احتمال بروز عوارض نامطلوب نیز بیشتر خواهد بود.

دراین پست میخواهیم ازکلیدی ترین مزایا ومعایب جراحی زیبایی واژن براتون صحبت کنیم پس باما همراه باشید
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 👇 👇 👇👇

🟣_  عفونت بعد از عمل لابیاپلاستی

ابتلا به عفونت عارضه ای رایج نیست ولی در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و عدم مصرف دارو احتمال آن وجود دارد . جراحی لابیاپلاستی به منظور کوچک کردن لابیاها و مشکلات ناشی از آن صورت می پذیرد.
عمل لابیاپلاستی با لیزر یا جراحی، مراقبت های مختص به خود را دارد که بیمار باید آن ها را مد نظر قرار دهد. مراقبت های بعد از لابیاپلاستی از جمله مواردی است که می تواند مانند سدی محکم در برابر ابتلا به عفونت یا هر عارضه ی نامطلوب دیگر، عمل کند.
به خاطر داشته باشید شیوه ی انجام عمل لابیاپلاستی نیز بسیار مهم است. تخصص پزشک و تجربه ی آن باعث کنترل و مدیریت روند جراحی و کسب نتایج ایده آل از آن می شود.

🟣+  ایجاد سهولت در بهداشت ناحیه تناسلی

بزرگ بودن و دفرمه بودن لبه های مینور واژن یکی از علتهای اصلی سوزش و خارش واژن می باشد. خانمهایی که لبه های واژن بزرگی دارند معمولا در پاکیزگی و نظافت این بخش از بدن خود مشکل دارند. عرق سوز شدن را هم باید به بهداشت پایین ناحیه تناسلی اضافه کرد. ترکیب این دو با هم موجب ایجاد مشکلات پوستی در خانمها می شود که البته با استفاده از لابیاپلاستی این مشکل قابل درمان است.

🔰@dr.sfamini
🔰@medino.ir

#متخصص_زیبایی_زنان
#متخصص